Saturday 30 May 2015

Minggu 14

Sekelip matanya, sesi pembelajaran semester 2 telah sampai ke hujung. Sebelum minggu 14, minggu 12 dan minggu 13 merupakan tempoh yang sangat sibuk bagi mahasiswa dan mahasiswi. Banyak presentation dan assignment diarahkan supaya hantar pada minggu 13. Dalam tempoh minggu 13 ini, setiap hari benda yang saya hadapi banyak ialah Microsoft Word dan Powerpoint. Akibatkan kena menyiapkan tugasan dalam tempoh masa yang ditetapkan, saya terpaksa mengorbankan masa tidur saya supaya dapat menyempurnakan kerja saya.


Dan pada masa ini, minggu 14 telah menghampiri. Hal ini menunjukkan peperiksaan akhir tahun telah menghampiri saya. Saya telah berasa tekanan peperiksaan kerana belum mula membuat ulang kaji bagi setiap mata pelajaran. Tambahan pula, minggu untuk study week telah dibatalkan. Dengan begitu, saya patut menghargai masa supaya tidak membazirkan setiap saat untuk membuat ulang kaji.

No comments:

Post a Comment